BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Selamat datang ke laman blog Ijam Small Farm. Saya adalah peminat baka ayam sabung terpilih import dan juga tempatan. Saya juga ada menjual baka ayam sabung import dan tempatan yang mempunyai rekod kemenangan. Saya cuma berminat menjual dan menternak ayam sabung terpilih saja sebagai hobi saya di masa lapang. Dan langsung tidak sekali-kali menggalakkan perjudian!!! Cuma ingin berkongsi minat pada anda semua. Jika mahu membeli ayam sabung saya bolehlah menghubungi saya di talian ini: 013 - 552 7974 (Ijam). JANGAN MALU-MALU BAH BOS..HARGA BULIH RUNDING2 LAGI Hehehehe..
Contact No : 013-5527974
WhatsApp : 013-552 7974
Email : ijamsmallfarm@gmail.com
Facebook : http://www.facebook.com/ijamminifarm
Location : Tamparuli Kota Kinabalu Sabah

4 October 2012

Update Freak Scales Line (Batang Buruk)


  
Freak Scales Line(Batang Buruk@Ninja)
SOLD TO KENINGAU